Suomen mahdollisesti paras tarjous työterveyshuollosta!
Fiksut rahankäyttäjät valitsevat meidät.
Palvelumme ovat jo yli 1000 yrityksen käytössä!

ETÄPALVELUT

Etäpalvelut ovat vaivaton, nopea ja tietoturvallinen tapa olla yhteydessä lääkärikeskukseemme sijainnistasi riippumatta!

Palveluun kirjaudutaan ensimmäisellä kerralla pankkitunnuksilla. Jatkossa voit kirjautua palveluun pankkitunnuksillasi tai henkilötunnuksellasi sekä asettamallasi salasanalla.

Etäpalvelu toimii kaikilla älypuhelimilla, tietokoneilla ja selaimilla. Videovastaanotto toimii Android-puhelimilla, tietokoneen eri selaimilla (Chrome, Firefox, Edge) sekä iPad- ja iPhone-laitteilla.

Sairaanhoitajan päivystyschat

Suojatussa päivystyschatissä voit kysyä akuutteja terveyskysymyksiä arkisin kello 8–15. Keskiviikkoisin palvelu on auki kello 12–18. Hoitaja vastaa viestiisi saman päivän aikana.

Paina ”Kysy neuvoa päivystyschatistä” ja valitse seuraavaksi listalta sopiva oire tai tarve. Tällöin sairaanhoitaja saa tiedon ilmoittautumisestasi, ja keskustelu voi alkaa.

Keskustelun aikana voit lähettää myös kuvia ja tiedostoja.

Valittuasi oireen voit aloittaa keskustelun.

Näet, että viestisi on päivystysjonossa.

Saat sovellukseen viestin, kun hoitaja aloittaa asiasi käsittelyn.

Jos olet ilmoittanut sähköpostiosoitteesi, saat hoitajan lähettämistä viesteistä myös sähköposti-ilmoituksen.

Hoitaja voi tarvittaessa kutsua keskusteluun mukaan lääkärin. Myös tästä saat tiedon.

Kiireetön kysymys

Kiireettömissä asioissa voit keskustella lääkärikeskuksen henkilökunnan kanssa, joka vastaa viesteihin arkisin vuorokauden sisällä.

Valitse ”Lähetä kiireetön kysymys”. Tämän jälkeen näkyviin tulee lista henkilöistä, joille voit lähettää viestin suoraan.

Merkitse yksi tai useampi henkilö, jolle haluat lähettää viestin ja viimeistele painamalla ”Luo keskustelu”.

Voit lisätä viesteihin myös kuvia ja tiedostoja.

Videovastaanotto

Etäpalvelun kautta voit ilmoittautua videovastaanottoon, jossa käydään videopuhelu lääkärin kanssa.

Monia vaivoja voidaan hoitaa ilman lääkärin ja potilaan fyysistä kohtaamista. Näitä ovat esimerkiksi virtsatietulehdukset, lievät hengitystieinfektiot, lyhytaikaiset selkävaivat, hyönteisen ja punkin puremat, ihotulehdukset, ihottumat, allergiat ja migreenikohtaukset. Lääkäri voi netin kautta määrätä tai uusia reseptejä, jotka voit e-reseptin ansiosta noutaa mistä tahansa apteekista koko maassa.

Usein hoidon tarpeen arviointi ja konsultointi ennen varsinaista tapaamista ovat myös hyödyksi molemmille osapuolille ja parantavat hoidon laatua. 

Videovastaanottoa ei saa käyttää, mikäli on kiireellistä hoitoa edellyttäviä oireita! Tässä tapauksessa on soitettava hätänumeroon, tai mentävä terveysasemalle tai sairaalaan.

Videovastaanoton hinta

Videovastaanoton hinta on 49–73 euroa ja se määräytyy käytetyn ajan sekä lääkärin pätevyyden perusteella.

Jos asut Suomessa pysyvästi ja sinulla on voimassa oleva Kela-kortti, videovastaanoton loppusummasta vähennetään Kela-korvaus, joka on noin 9–11 euroa.

Vähennämme Kela-korvauksen loppusummasta puolestasi, jos pystyt esittämään Kela-kortin videovastaanoton aikana. Vaihtoehtoisesti teemme tarvittavat asiakirjat Kelaa varten.

Maksat vain vastaanottoajasta, eikä sinulle muodostu muita kuluja. Videovastaanotolla emme peri poliklinikkamaksua.

Jos yrityksessä on solmittu perustasoinen kiinteähintainen sopimus, johon kuuluvat rajattomat sairaanhoitaja- tai yleislääkäritasoiset etäsairaanhoidon palvelut, emme laskuta videovastaanottomaksuja erikseen.

Mitä tarvitset käyttääksesi palvelua?

  • Internet-yhteys, joko kiinteä laajakaista- tai nopea mobiililaajakaistayhteys
  • Päätelaite, jossa on kamera ja mikrofoni
  • Tietokoneella Chrome-selain (ensisijainen) tai Firefox-selain
  • Android älypuhelimissa ja tableteissa toimii ainoastaan Chrome-selain
  • iPhone ja iPad-laitteissa toimii ainoastaan Safari-selain.

Yhteytemme on tietoturvallinen ja salattu.

Miten videovastaanotto toimi?

  • Varaa aika videovastaanotolle https://medfin.mbooking.fi/ajanvaraus
  • Mene osoitteeseen https://medfin.movendosplatform.com
  • Kirjaudu sisään omalla tunnuksella
  • Valitse ”Videovastaanotto”
  • Tarkista, että video ja ääniyhteys toimivat
  • Kun olet testisivulla todennut video- ja ääniyhteyden toimivan, yhdistä videopuheluun ja odota, että lääkäri vastaa puheluun.

Huomioithan, että videovastaanotto toimii vain ajanvarauksella!

Eikö sinulla ole suomalaista henkilötunnusta?

  • Jos sinulla ei ole suomalaista henkilötunnusta, videovastaanottoaika varataan puhelimitse +358 10 5743970
  • Kun aika on varattu, voit kirjautua osoitteeseen https://login.movendos.com/#loginvideo/medfin ilman tunnuksen luontia
  • Syötä omat henkilötietosi ja kirjaudu sisään videopalveluun
  • Kun olet testisivulla todennut video- ja ääniyhteyden toimivan, yhdistä videopuheluun ja odota, että lääkäri vastaa puheluun

Huomioithan, että videovastaanotto toimii vain ajanvarauksella!

Videovastaanotto on jo varattu

Videovastaanottoa ei ole vielä varattu

Muista kysyä erityisetua työterveyshuollon vaihtamisesta!